Nieuws

De klantenservice van het Financieel Dagblad

vrijdag, 5-1-2018  

Lees je graag de krant en dan met name het Financieel Dagblad? Dan is de kans groot dat je of al een abonnement hebt of dat je erover aan het nadenken bent om er eentje af te sluiten. Wanneer je al een abonnement hebt, dan zijn er verschillende redenen om contact op te nemen met de klantenservice van het Financieel Dagblad

  • Krant niet ontvangen
  • Abonnement stopzetten
  • Het indienen van een klacht

Het lezen van de krant is voor de meeste mensen een zeer ontspannen hobby. Ze beginnen er vaak hun dag mee of lezen juist de krant ’s avonds in bed. Het Financieel Dagblad is voor mensen die veel interesse hebben op dit gebied, maar je kunt er natuurlijk ook ander nieuws in terug vinden. Heb jij een abonnement en wil je de klantenservice van het Financieel Dagblad bereiken? Dan is dat natuurlijk mogelijk. Je kunt hiervoor eenvoudig het telefoonnummer vinden op de website van DeKlantenservice.nl. Nu vraag je je misschien af waarom je hiervoor niet naar de website van de krant zelf gaat! Omdat je bij de krant zelf niet het keuzemenu dat je moet doorlopen helemaal uitgewerkt terug kunt vinden. En dat is op de website van De Klantenservice.nl wel het geval.

Jouw klacht indienen bij de klantenservice van het Financieel Dagblad

Het lezen van de krant kan nogal de nodige emoties opwekken. De een leest het zonder zich er al te veel om te bekommeren, een ander vindt sommige dingen echt niet kunnen. Heb jij iets in de krant gelezen wat je absoluut niet aan staat? Neem dan contact op met de klantenservice van het Financieel Dagblad. Je hebt uiteraard het recht om ze te laten weten dat je hier niet blij mee bent. Een goede krant als het Financieel Dagblad vindt het belangrijk om te weten hoe jij als lezer over de krant denkt. Maar dus zeker gebruik van de mogelijkheid om de klantenservice van het Financieel Dagblad te bellen. Je kunt natuurlijk ook met vrolijker nieuws of vragen contact opnemen met de klantenservice van het Financieel Dagblad. Ga je bijvoorbeeld op vakantie? Dan wil je natuurlijk niet iedere dag de krant blijven ontvangen. Je kunt hier tijdens jouw afwezigheid iemand anders blij mee maken door middel van de vakantieservice bij de klantenservice van het Financieel Dagblad. Als je hier graag meer over wilt weten, dan kun je meer informatie vinden op de website van de krant of je belt inderdaad met de klantenservice van het Financieel Dagblad.

Lekker de krant lezen

De meest genoemde reden om contact op te nemen met de klantenservice van het Financieel Dagblad is nog altijd dat de krant niet bezorgd is. Dat is uiteraard ook heel erg vervelend. Je betaalt voor een abonnement, dus dan wil je de krant ook ontvangen zodat je deze in alle rust kunt lezen. Gelukkig kunnen ze er bij de klantenservice van het Financieel Dagblad voor zorgen dat je de krant alsnog ontvangt. Al is het dan iets later op de dag. Heb je nog geen abonnement, maar wil je deze wel afsluiten? Dan raden we je ook aan om hiervoor contact op te nemen met de klantenservice van het Financieel Dagblad. Zij kunnen dan alle opties op dit gebied met je doornemen. Misschien hebben ze op dit moment wel een speciale actie waar je graag gebruik van wilt maken. Het is uiteraard allemaal mogelijk. Maar kom dus eerst naar de website van De Klantenservice om jouw keuzes in het keuzemenu op te kunnen schrijven. Zo heb je sneller de medewerker aan de lijn.


Comments are closed.